(+30) 6981761536
info@icarianwheels.gr

Ερωτήματα

Γενικές ερωτήσεις

Σε αυτήν την ενότητα θα βρείτε όλες τις συνήθεις ερωτήσεις.
Εάν χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Ποιες είναι οι απαιτήσεις άδειας οδήγησης;

Απαιτείται πλήρης άδεια οδήγησης στο γραφείο ενοικίασης για να μπορείτε να νοικιάσετε αυτοκίνητο. Προσωρινές (μαθητευόμενες) άδειες οδήγησης δεν γίνονται δεκτές για την ενοικίαση.

Τι έγγραφα πρέπει να παρουσιάσω για να παραλάβω ένα αυτοκίνητο;

Ο κύριος οδηγός πρέπει να παρουσιάσει τα ακόλουθα (όλα διατηρούνται στο δικό τους όνομα):
- ταυτότητα / διαβατήριο
- Πλήρης άδεια οδήγησης
- Το ηλεκτρονικό κουπόνι μας που λάβατε με την επιβεβαίωση της ενοικίασης

Ποια είναι η ελάχιστη αποδεκτή ηλικία;

Η ελάχιστη ηλικία είναι 21 ετών

Πώς υπολογίζονται οι ημέρες ενοικίασης αυτοκινήτου;

Η ενοικίαση αυτοκινήτου λειτουργεί σε 24ωρη βάση, οπότε αν νοικιάσετε από τις 10 π.μ. Δευτέρα έως 10 π.μ. Τρίτη θεωρείται 1 ημέρα. Εάν νοικιάσετε από τις 10 π.μ. Δευτέρα έως 1 μ.μ. Τρίτη, τότε έχετε περάσει 24 ώρες και επομένως έχετε εισέλθει σε μια δεύτερη ημέρα ενοικίασης και επομένως θα χρεωθείτε για ενοικίαση 2 ημερών. Επομένως, ελέγξτε προσεκτικά τις ώρες σας κατά την κράτηση, καθώς οι ώρες μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην τιμή.

Τι ισχύει για το καύσιμα;

Το καύσιμο πληρώνεται πάντοτε από τον ενοικιαστή που είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το αυτοκίνητο με το ίδιο επίπεδο που το νοίκιασε.

Μπορεί το όχημά μου να παραδοθεί ή να παραληφθεί;

Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε ορισμένες τοποθεσίες. Παρακαλώ ζητήστε το κατά τη στιγμή της κράτησης. Συνήθως θα υπάρχει μια επιπλέον χρέωση για αυτήν την υπηρεσία.

Τα στοιχεία μου δεν είναι σωστά στο κουπόνι μου

Επικοινωνήστε μαζί μας με την αναφορά κράτησης και θα χαρούμε να βοηθήσουμε στη διόρθωση των λεπτομερειών.

Χρειάζομαι ένα όχημα για μια μεγάλη περίοδο διακοπών

Όταν θέλετε ένα όχημα για μια περίοδο που γνωρίζετε ίσως απασχολημένη, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει κράτηση νωρίς, καθώς τα αυτοκίνητα θα έχουν μικρότερη προμήθεια. Προσπαθούμε ό, τι μπορούμε για να ενημερώνουμε τον ιστότοπο έτσι ώστε να εμφανίζει μόνο αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα, ωστόσο κατά τη διάρκεια αυτών των εποχών με υψηλή ζήτηση δεν μπορούμε πάντα να υποσχεθούμε ότι ένα αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο. Μόλις κάνετε την κράτηση και γίνει αποδεκτή η κράτησή σας, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το όχημα θα σας περιμένει όταν φτάσετε.

Χρειάζομαι παιδικό κάθισμα - είναι εγγυημένα αυτά;

Καθώς τα παιδικά καθίσματα είναι υποχρεωτικά στις περισσότερες χώρες, ζητώντας τους εκ των προτέρων είναι πάντα διαθέσιμα. Εάν τα έχετε κρατήσει στην κράτησή σας, τότε ο προμηθευτής θα επιβεβαιώσει ότι είναι διαθέσιμα καθώς και να ελέγξετε εάν το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο.

Πρέπει να σας δώσω την πιστωτική μου κάρτα;

Κατά την άφιξη, πρέπει να διατηρήσουμε μια έγκυρη πιστωτική / χρεωστική κάρτα για ασφάλεια. Δεν υπάρχει πιθανότητα να σας χρεώσουμε εάν δεν έχετε προκαλέσει ζημιά στο αυτοκίνητο.

Τι συμβαίνει εάν εμπλακώ σε ατύχημα;

Σε περίπτωση μηχανικών δυσκολιών ή ατυχημάτων στο αυτοκίνητό σας, είναι σημαντικό να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν (εντός 24 ωρών). Σε περίπτωση ατυχήματος, θα πρέπει να ενημερωθεί η τοπική αστυνομία και να συμπληρωθεί μια αστυνομική έκθεση, καθώς και οι πλήρεις λεπτομέρειες του τρίτου μέρους. Θα πρέπει να συμπληρώσετε μια πλήρη φόρμα αναφοράς ατυχήματος κατά την επιστροφή του οχήματος στον προμηθευτή. Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων πρέπει να εξουσιοδοτήσει να αντικαταστήσει ή να επισκευάσει ένα όχημα. Είναι σημαντικό να διατηρείτε αντίγραφο όλων των εγγράφων για τα δικά σας αρχεία.

Τι πρέπει να κάνω εάν το αυτοκίνητο πάθει ζημιά;

Εάν έχετε προβλήματα με το αυτοκίνητό σας, η πρώτη σας κλήση πρέπει να είναι στην εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, θα σας βοηθήσουμε με τα προβλήματα που μπορεί να έχετε.

Ασφαλιστικοί αποκλεισμοί

- Στο εσωτερικό, τζάμια και κάτω από το αυτοκίνητο.
- Όταν ο οδηγός προκαλεί ατύχημα υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ.
- Εάν ο οδηγός του οχήματος είναι μη εξουσιοδοτημένος ως οδηγός στη σύμβαση ενοικίασης.
- Εάν ο ενοικιαστής δεν λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα για ασφαλή στάθμευση και κλείδωμα του αυτοκινήτου.
- Εάν το αυτοκίνητο είναι παράνομα παρκαρισμένο.
- Ζημία που προκλήθηκε ως αποτέλεσμα του οχήματος να οδηγείται σε δρόμο που δεν ήταν κατάλληλο για αυτό το όχημα.

Πρέπει να επεκτείνω την ενοικίασή μου

Εάν δεν έχετε ακόμη παραλάβει το όχημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να διορθώσουμε την κράτηση. Εάν έχετε ήδη παραλάβει το όχημα, εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα, οπότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν.

Επέστρεψα το όχημά μου νωρίς - μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων;

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να επιστρέψουμε χρήματα σε περίπτωση που το όχημα επιστραφεί νωρίτερα. Ορισμένοι από τους συνεργάτες μας για μπορεί να συμφωνήσουν σχετικά με κάποια αποζημίωση, αλλά αυτό δεν είναι εγγυημένο και είναι κατά την κρίση τους.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς χρέωση 15 ημέρες πριν από την άφιξή σας.